، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

عشق بابا و مامان

سلامی دوباره

1392/5/13 19:47
نویسنده : مامان اهورا
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان نی نی وبلاگی خوبین؟خوشین دلم برای همتون خیلی تنگ شده بودبغلبعد از یه غیبت نسبتا طولانی اومدیم پیشتون چشمکاما با یه دست پر و یه عالمه عکس و خاطره اومدیم .بعد از اتمام امتحانات دانشگاه یه سری کارهای عقب افتاده اشتم و بعدش هم سفر پیش اومد و خلاصه درگیر بودم و نتونستم دفتر خاطرات مجازی پسر گلم رو بروز کنم بازم شرمندش شدمابرواما قول میدم دیگه زود به زود اپ بشم عینکزبانحالا یکم زود!!همون...یعنی خیلی دور نباشهههه....نیشخند

روزهای تابستون با گرمی بیش از حد هوا در اهواز باعث شده که در طول روز کمتر بیرون بریم ومجبوریم غروبها یا شبها بیرون بریم که هوا کمی شکسته میشه خوشبحال شهرهای بالا میشه کمی هوای خوب برامون پست کنید ؟!نیشخندجای دوری نمیره هااااااااازبانخلاصه وقتی هم بیرون میریم اقا اهورا پروژه رانندگی داره مسعود هم که انچنان با جدیت برات توضیح میده که بعضی وقتها میگم الانه که ماشین رو روشن کنی وگاز بدی بریتعجباسترساما مسعود همچنان ادامه میده و ای تو هم کیف میکنییییییییییییچشمکقربون پسرم برم خیلی با دقت کارای پدر رو تکرار میکنی ماچبغلاما من بیچاره قلبم میاد توی دهنم اما کیه که گوش بده؟!چشمپدر و پسر دستشون توی یه کاسه است!!اما ای خندم میگیره که پاهات به پدال نمیرسهقهقههقربون گل پسرم بررررررررررم من!قلب اینم به روایت تصویر...

اینم اهورا و پدر مسعود بعد از یه تعلیم جانانه ...قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)